reklama

Prvý pokus aneb lets do this!

Warning: Contains dangerous material about povinná školská literatúra

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Houwgh!

No to som si neodpustil vzhľadom na to, že som už zhovedenýzo všetkého ICQ, WoWka a dalších rôznych internetových spôsobovkomunikácie.  (Doplnok po tom čo somnapísal článok... Warning: Contains dangerous material about povinná školskáliteratúra)

No tak píšem píšem píšem a nejako to nefachá lebo nastole mi leží ešte biola, matika, a noska na zajtra. Ja viem že by som samal do toho pozreť ale po 60tich stranách vážne úmorne vyčerpávajúcejliteratúry (povinnej) Ernesta Hemingwaya a jeho starca a more, sa miuž fakt nič dneska čítať nechce. Ako kniha to bola celkom fajn, nehovorím že tobola nejaká ultra blbosť kdeže to nie, že kto som ja keby som povedal že kniha,ehm, pardoon novela ktorá bola ocenená nobelovou cenou je pitomosť... Určitenie, bolo to zaujímavé ale nudné, a skôr ma mrzí že som to musel čítatnasilu. Ja mam rád knihy, ale svojho štýlu, ak nám to má pomôcť k úplne nezmyselnejmature z našeho milovaného slovenského jazyka tak budiž ale ja to mámstále na úrovni literatúry pre mládež čo ani nevie poriadne čo je kniha, aletak som to dočítal spracoval a už s tým nechcem nič mať. Huste, tietofilozofické monológy so sebou samým, prípadne ešte wordom, nebodaj vistou súcelkom zaujímavé a začínam tušiť ako sa asi cítil Hemingway ked písalStarca a more – pekne v prdeli a dobre sa musel nudiť...
Proste ma doráža vôbec význam maturity zo slovenčiny... Neukrižujte ma za môjosobný názor ale podľa mňa je to ako povinný predmet blbosť... Nielenže sa houčíme xy rokov ale ešte nám to aj bude v reálnom živote nahovno. Ako dobreak chce ísť niekto tým smerom nech si dá seminár a nech z toho idematurovať... Ale prečo všetci? A prečo vlastne nútia nás úbohých študentovčítať rôzne blbosti, čo sa nám nielenže nechce (teda nie úplne všetko úplnevšetkým – vždy sa nájde niečo čo sa niekomu páči) ale proste veľmi veľa ľudomto aj znechutí vzťah k literatúre ako takej. Samozrejme berem... všeobecnévzdelanie... ale v praxi nám to je na dve veci... A to bol ešterelatívne normálny román, ale rozoberať emo básničky emo autora je pre mňaosobne fakt moc a to je pre mňa nepochopiteľné... Nič proti poézii...občas je pekná ale je to strašne subjektívne a ja to proste nemusím...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No tak som si zanadával... nabudúce o... neviem...karfiole...

Jakub Kubiš

Jakub Kubiš

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zdar, kto ma nepozná som malý tučný a agresívny osoba :P Jo a ešte ironický :D Zoznam autorových rubrík:  ŠkolaSúkromnéRandom

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu